понеделник, 23 ноември 2015 г.

Последните думи на Стив Джобс

"Успях да постигна върха на успеха в света на бизнеса. Мнозина считат, че животът ми е олицетворение на успеха. Но признавам, освен работата, аз нямам много радости.
И, въобще, богатството е само факт от живота, към който аз просто съм привикнал.
В момента лежа на болничното легло и си спомням целия си живот. Сега разбрах, че богатството и признанието, с които аз толкова се гордеех, са изгубили първоначалната си стойност пред лицето на надвисналата смърт.
Когато в тъмното гледам зелената светлинка, идваща от апарата за поддържане на живота, и чувам характерния механичен звук, аз усещам приближаването на смъртта и диханието на Бог.
Сега, когато имаме достатъчно пари, е най-подходящият момент да се замислим за съвсем други въпроси в живота, които не са свързани с богатството...
В живота има много по-важни неща. Може би за някой това са отношенията, за друг – изкуството или детските мечти...
Постоянната надпревара за изгода превръща човека в марионетка. Това се случи и с мен. Бог ни е дал чувства, за да можем да разкажем за своята любов на близките си.
Богатството, което съм придобил в живота си, не мога да взема със себе си. Всичко, което ще отнеса със себе си, това са само спомени, свързани с любовта. Ето това е истинското богатство, което трябва да следвате, да ви съпровожда, да ви дава сили да продължите напред.
Любовта е в състояние да преодолее огромни разстояния. Животът няма граници. Достигайте височините, които искате да достигнете. Идете там, където зове сърцето ви. Всичко това е във вашите ръце.
Имайки пари, ще можете да наемете един куп хора, които ще ви возят, ще правят нещо за дома или работата ви. Но никой няма да вземе вашите болки присърце.
Материалните неща, които губим, могат да се намерят, заработят, спечелят. Но има едно нещо, което никога няма да намериш, ако си го загубил. Това е животът.
Няма значение на колко години сте сега и какво сте постигнали. За всички нас ще настъпи ден, когато завесата ще падне...
Вашето съкровище – това е любовта към семейството, любимия човек, близките, приятелите...
Пазете себе си. Грижете се за другите."
Източник: http://svetlilo.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D