петък, 21 октомври 2016 г.

МЛМ



Дайте ми опорна точка и достатъчно дълъг лост, и ще повдигна Земята 
Архимед
 
Както знаем, всеки лост има две страни. Когато сте откъм правилната страна, вие сте в състояние да извършите огромна работа с малко усилия. Когато сте откъм грешната страна усилията ви ще са безрезултатни, независимо от философията, която изповядвате.

„….Не вярвам в МЛМ“…. 
„Не ми харесва схемата, по която се разпространяват тези продукти“
„Това ми се струва ненадеждна, остаряла идея от 90-те години“ , 
„Аз съм с предубеждения към този начин на работа“ и т.н. 
Чували ли сте тези възражения? 
Е, как се чувствахте, каква беше реакцията ви? 

Не зная как ви звучи всичко това, но ще споделя моите виждания по въпроса:
1. Да не вярваш в МЛМ е все едно да не вярваш на асансьорите в небостъргача и да тръгнеш пеша нагоре по стълбите. Или да не вярваш на факта, че подемният кран е в състояние да повдигне товар, стотици пъти по-тежък от това, което вие сами можете да вдигнете и да продължаваш да превиваш гръб пред невъзможна задача. Или да не вярваш в принципа на лоста, който е в основата на всички машини. 
2. „Това е остаряла идея от 90-те години“… да, идеята е дори още по-стара, както и идеята машината да отмени човека в тежката физическа работа. Освен това идеята да се ходи на работа е още по-стара, но това не я прави невъзможна.
3. „Аз съм с предубеждения към МЛМ“ – „….но не съм с предубеждения към това, да получавам само една малка част от това, което съм изработил (при наемната работа например)“
 
Работата ни е да образоваме кандидатите, а не да спорим с тях. 
И все пак, ако спорът е закачлив , образователен и онагледен с подобни примери кандидатите постепенно ще започнат да възприемат това, което им говорите.
Споделено на 23.07.2016г. от Емил Найденов в 
Добре дошли в АкваСорс!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D