събота, 9 ноември 2019 г.

Честито ми постигнато ниво Директор като Независим Дистрибутор в AquaSource!


  Честито ми постигнато ниво Директор като Независим Дистрибутор в AquaSource през месец октомври 2019г.! Благодаря на активните и работещи дистрибутори в групата ми 🤝 Вчера погледнах, че съм се регистрирала като дистрибутор в AquaSource на 6.10.1999г. - 20 години сътрудничество. Тогава се включих заради често боледуващия ми тригодишен син, за няколко месеца прием на Зелена Енергия и Комплекс Есенциални мастни киселини подсилих имунитета му ( Коластрата се появи по-късно). През тези години съм си закупувала най-вече продукти за лично ползване, възползвам се от месечните промоции и печелих и допълнителни доходи от оборота на групата ми. Основната ми професия от 1992г. е валутен касиер, в момента работя на смени в ченч бюро в центъра на град Бургас. В свободното ми време съм и преподавател по професията ми. Та любимия ми продукт е АФА най вече!!! Сутрин стартирам с 2 капсули КолАктив 3, а в чантата си имам заредена кутийка с различни капсули - различни водорасли, ензими, антиоксидант, Коензим Q10. Та по случай 20 години като дистрибутор на AquaSource реших вече да си постигна и ниво Директор. Да ми е честито и успешно да си го защитавам за напред 😊🤝🤗
    

Онлайн магазин: https://margaritakoleva.myaquasource.net
 
Бизнес възможност: https://margaritakoleva.myaquasource.net/opportunity
 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D